Xelion
Hosted Telefonie met Xelion
Xelion is ontwikkeld voor de MKB’er die optimale bereikbaarheid belangrijk vindt en ook nog eens wil besparen op zijn communicatiekosten. Xelion is gebruikersvriendelijk en kent lage investerings kosten. Xelion heeft een diversiteit aan mkb-functies. Deze zijn nog eens inbegrepen ook. U betaalt hier niets extra’s voor. Hieronder ziet u een aantal mogelijkheden die de centrale biedt.
Wachtrijen
Eerlijke behandeling van uw klanten, dus de eerste die belt wordt ook als eerste geholpen door een beschikbare medewerker. Is het druk, dan kunt u dit middels geluidsfragmenten aangeven. U kunt de klant meerdere mogelijkheden bieden, zodat deze zo spoedig mogelijk contact met u kan krijgen. Wil u uw klanten op de hoogte houden hoeveel wachtenden er nog voor hem/haar zijn. Dit zit standaard in de Wachtrij functionaliteit. Duurt het te lang, dan kan er een escalatie procedure optreden. U bepaald dit zelf door de slimme routeringsmogelijkheden binnen Xelion.
Presentielijst
Een duidelijk overzicht van welke collega’s aanwezig zijn of in gesprek zijn. En wil een collega even niet gestoord worden, dan kan deze zijn status eenvoudig op “niet storen” zetten. Een collega snel even bellen is een klik met de muis. Heeft u een Bureau telefoon, ook dan kunt u deze oplossing zonder problemen gebruiken.
Uw Smartphone in uw Xelion centrale
Bij een moderne telefoon centrale hoort moderne technolgie. De smartphone is uitermate geschikt om te integreren in onze Hosted Telefonie Centrale. Hiervoor is een speciale APP ontwikkeld. U kunt met de APP uw telefoonaansluiting beheren alsof u op kantoor bent.
Dit biedt u de volgende mogelijkheden:
– gebruik maken van het adresboek
– terug bellen van gemiste gesprekken
– uw toestellen op “niet storen” zetten
– uitbellen met het nummer van kantoor
Geïntegreerde Softphone
Steeds meer maken klanten gebruik van een Softphone. Dit is een stukje software wat op een PC of Tablet geinstalleerd kan worden. U heeft alleen een Headset nodig om te kunnen bellen met de Xelion Softphone. Eigenlijk moeten we het de Xelion Tool noemen, waarmee men ook kan bellen en gebeld worden. Want de Xelion Softphone is zoveel meer. U kunt er oa ook uw Xelion centrale mee beheren. Wilt u een nummer doorschakelen, een nachtstand er eerder opzetten of juist eerder afhalen ? De Xelion softphone is uw stukje gereedschap. Geen enkele centrale heeft een dergelijke tool.
Wallboard
Waar u in het verleden nog dik moest betalen voor een wallboad, heeft u deze functie tegenwoordig gratis inbegrepen in uw Xelion centrale. Een wallboard geeft u in 1 oogopslag een duidelijke status van uw wachtrijen. Vragen als, wordt de telefoon wel snel genoeg aangenomen, hoeveel wachtenden zijn er op dit moment, hoeveel gesprekken heb ik gemist, hoeveel gesprekken zijn er behandeld, worden allemaal direct beantwoord. Hier kunt u als ondernemer eventueel op schakelen. Moeten er medewerkers bij, moeten mijn medewerkers opnieuw instructies hebben ivm de lange gesprekstijd, etc. En bent u niet op kantoor aanwezig. De wallboards zijn ook zo op uw mobiel te raadplegen. Zo blijft u altijd op de hoogte.
Rapportage
U wilt uw organisatie finetunen en dus ook op het gebied van uw bereikbaarheid. Met de Xelion Rapportage module heeft u een duidelijk overzicht van uw bereikbaarheid. U ontvangt de rapportage maandelijks automatisch per Email.